quinta-feira, 9 de setembro de 2010

307

can't say
i am sure
100%
can't say
what i am saying
is the most complete truth
but i do say it
anyway
i say it
can't say
you came into my life
couldn't be another
noone would do it the way you did
noone can say
can't say
but i do say it
you came into my life
and you took it
it's yours
the life i am borrowing
---
não posso dizer
estou certo
100%
não posso dizer
o que digo
é a verdade mais completa
mas eu digo
de qualquer maneira
eu digo
não posso dizer
entraste na minha vida
não poderia ser outra
ninguém faria isso como tu fizeste
ninguém pode dizer
ninguém
não pode dizer
mas eu digo
entraste na minha vida
e levaste-a
é tua
a vida que eu tomo de empréstimo

1 comentário:

  1. Although I miss seeing you as often, if this is the result of staying away, then it is well worth the effort. Your writing in the 300's has changed and its wonderful. More please.

    ResponderEliminar